Fun Hair for Spring

2:29 PM

Hello Guys, how are you doing?
I been off for a while because lately my inspiration is somewhere in a far place. 
I blame the weather for that, we spent almost one month without seeing the sun, but these past few days were amazing. Spring is around the corner, we have sun and warm temperatures and people are happier. 
Everything is funnier with sun, including my hair.
I told about the curler that I received from Irresistible Me around Christmas, now I been using it for a while and I have to tell you that this is by far the best curling I ever tried. Why? Because is really fast. 
I always use the same curler tool, the bigger one, because I only want to give some shape and volume to my hair and it works really well. My hair is really thin and straight so usually it takes a lot of time to curler. However with my new curler, I'm ready in 15 minutes. 
I only need to put a bit of hair spray after to fix it and I'm good to go. 
Have you ever tried it? 

_

Olá a todos, como estão?
Eu sei que tenho estado ausente mas ultimamente a minha inspiração está num sitio bem longínquo. 
Eu culpo o tempo por isso, estivemos sem ver o sol durante quase um mês, mas felizmente estes últimos dias têm sido melhores. 
A primavera está mesmo a chegar e já o podemos sentir. O sol já se vê, as temperaturas já estão mais altas e as pessoas mais felizes. 
É tudo muito mais divertido na Primavera, incluindo o meu cabelo. 
Falei-vos no modelador de cabelo que recebi antes do Natal da Irreristable Me, agora tenho-o usado bastante e posso dizer-vos que é de longe o melhor modelador que já tive. 
Porque? Porque é super rápido. 
Uso sempre o mesmo modelador, o maior, porque só quero dar forma ao meu cabelo e não deixa-lo demasiado encaracolado e funciona na perfeição. Como o meu cabelo é super fino e liso nunca pensei que fosse tão fácil e rápido, especialmente porque com os outros que tinha demorava sempre muito tempo porque não aqueciam tão bem.
Com este estou pronta em 15 minutos, só tenho de por um bocado de laca no fim para segurar o penteado e fica bonito o dia todo. 
Já experimentaram? 


X.O.
R.S.

You Might Also Like

4 comments

  1. You are so stunning babe!! x

    www.bibigoeschic.com

    ReplyDelete
  2. O teu cabelo está mesmo bonito. Beijinhos*

    ReplyDelete
  3. Realmente o cabelo ficou super giro (=

    ReplyDelete
  4. so cool and awesome post. Right here is a few beautiful wedding gowns. http://www.bridesmaiddesigners.net/

    ReplyDelete

Flickr Images